פתרונות EDI למג'נטו

כל אתרי המסחר אלקטרוני שיישמו Magento כבר הסתייעו בפלטפורמה מאוד חזקה. עם זאת, הכמות המופרזת של עבודה הנדרשת כדי להזין באופן ידני הזמנות, חשבוניות ולעקוב אחר המלאי יכולה להיות מעיקה. לאפשר את הצורך לספק ללקוחות עדכונים בזמן אמת  וטיפול במטלות לניהול יכולה להיות  מאוד בעייתיות לעסק גדל שבו מאות או יותר של הזמנות ביום.

כמו כל עסק מסחר אלקטרוני גדל, האוטומציה של מטלות "כבדות" אלו מתחילה להיות הגיוניים וגובר הצורך בפתרון. Electronic Data Interchange יכול לעזור. ה- EDI הפך להיות נגיש לפני הימים של האינטרנט אבל אז יישום של EDI דרש ההתקנה של רשת ערך מוסף – VAN. עבור העסקים הקטנים, העלויות הכרוכות בכך היו גבוהות למדי.

ב- 10 השנים האחרונות, עם זאת, פריצות דרך  טכנולוגיות הגדילו את מרחב האפשרויות תוך הוזלת הפתרונות.
הפתרונות של היום כוללים: שירות מנוהל, EDI מבוסס ענן, Software as a Service ועוד…
זה עשוי להיות אתגר למצוא פתרון שמשתלב היטב לא רק עם המערכות שכבר יש לך בארגון אלא גם עם אלה של שותפיך העסקיים.

הפתרון הטוב ביותר עבור כל התקנת Magento יהיה שילוב קל יחסית עם הפלטפורמה הקיימת, תמיכה במסמכי EDI סטנדרטיים,
עבודה עם כל תוכנת Enterprise Resource הכוללת תכנון ומערכת ניהול הזמנות המותקנת בארגון,
לספק מודל מנוי שכולל תמיכה, תחזוקה ומציע כלי ניטור יזומים.

שתי אפשרויות ליישום כאשר מדובר על יישום פתרון EDI למג'נטו. אתה יכול:
1. לבנות פתרון EDI בתוך הבית – מתאים לחברה גדולה בה המומחים שלה כוללים מומחים בניתוח EDI ומיפוי נתונים. עם זאת, אסטרטגיה כזו דורשת לבנות פתרון מותאם אישית, ויישומו יהיה יקר. עדיפה שותפות עם חברה אשר ליבת המיומנות שלה מספקת פונקציונליות EDI מלא.

2. פתרון out-of-the-box  – מחיר כניסה נמוך לשירות, דמי מנויי שנתי בדרך כלל במחירים סבירים. יישום כזה משחרר את אתר המסחר אלקטרוני להתרכז באופן מלא בעסק של עשיית עסקים. בחירת שותף יעיל בעת בחירת פתרון מימשק EDI למג'נטו, חשוב לבחור ספק המספק מגוון רחב של יכולות מקצועיות וניהוליות .השותף יכול לטפל ביעילות במשימות ניהוליות שגוזלות זמן יקר עבורך, ולהשאיר אותך בטיפול בליבת העסק שלך.